Litt om meg

Hei!! 😀

Velkommen til bloggen min 🙂

Jeg kan jo presantere meg sån at dere vet hvem jeg er 😉

Jeg heter Henriette er 15 år eller jeg blir 16 21.12 off hater å ha bursdag så sent på året.

På fritiden går jeg på sang, jeg gikk på dans også men det passa ikke med når jeg kommer hjem og sån så jeg måtte droppe dans 😦  Nå virker jeg veldig negativ . HAHA…. jeg har ikke presentert meg så godt til nå haha…

Jeg har vel ikke så mye mer å si om meg selv, men hvis dere lurer på noe kan dere jo bare legge igjen en kommentar eller sende meg en mail til : hbx96@hotmail.com

Håper dere liker bloggen min 🙂

Hva syns dere om bloggen? 🙂

Ha en super fin dag alle sammen!! 😀

Henriette

Legg igjen en kommentar

